Support
-
network_cellKan ik me afmelden van de nieuwsbrief van +James?
Ja, u kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief van +James voor uw gebouw. Onderaan de e-mail staat 'profiel bewerken'. Door hier te klikken komt u op een website pagina waar u uw voorkeuren kan aangeven.
Let op: wij nemen zo veel mogelijk relevant nieuws op in de nieuwsbrief. Indien u zich afmeldt zult u deze informatie niet meer ontvangen.
-
network_cellIk heb een klacht over een +James op locatie. Waar kan ik me melden?
Dat vinden we bijzonder vervelend. Zou u uw klacht willen sturen aan info@plusjames.nl? Wij zullen uw klacht, indien gewenst, zo anoniem mogelijk behandelen.
-
network_cellIk heb een goed idee voor een service, wat nu?
Dat vinden we leuk! Het grootste deel van onze services is tot stand gekomen omdat u daar behoefte aan heeft. Geef het door via info@plusjames.nl en wij gaan kijken of we er een mooie service van kunnen maken.
-
network_cellKan ik een account aanmaken voor mijn medebewoner?
Ja dit kan zeker! Wanneer u op het kopje 'mijn profiel' klikt, kunt u een co-profiel aanmaken voor een medebewoner.
-
network_cellHoe kan ik de +James app downloaden?
De +James app is te downloaden in de App Store en Google Play. In de app kunt u berichten delen met uw medebewoners op de timeline en direct contact opnemen met +James. Ook kunt u gebruik maken van de services van +James en vindt u up-to-date handleidingen over uw woning. Direct downloaden? Klik hier voor de App Store en hier voor Google Play.
-
network_cellWat zijn de contactgegevens van +James?
+James is per e-mail en ook per telefoon bereikbaar:
E-mail: forum@plusjames.nl
Telefoon: 06 20993152Verder is +James aanwezig in het gebouw op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag: 11:00 uur tot 19:00 uur.
Zaterdag: 09:00 uur tot 17:00 uur -
network_cellKan ik gebruik maken van de vloerenservice?
Dit kan via dit online platform onder het kopje Services, of klik hier om direct naar de vloerenservice te gaan.
Let op: is uw woning inclusief vloer? Dan hoeft u geen gebruik te maken van deze vloerenservice. U kunt dan rechtstreeks contact opnemen met Wijnands & Koornstra op 0172 601137.
-
network_cellWaar kan ik het huishoudelijk reglement terug vinden?
Als u naar Mijn profiel gaat en klikt op mijn bestanden ziet u het huishoudelijk reglement.
-
network_cellHoe kan ik een technische storing in mijn woning melden?
MVGM beheert uw woning met de grootste zorg en hopen dat u mede daardoor ten volle geniet van uw huis. Bij vragen kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact met MVGM opnemen. Tijdens kantoortijden helpen de medewerkers van MVGM van het Klant Contact Centrum u graag bij vragen of (technische) storingen. Een vraag of melding kunt u mailen naar kcc.wonen@mvgm.nl. Buiten kantoortijden kunt u ook bellen voor spoedeisende meldingen via 088 4324100.
Daarnaast kunt u altijd +James inschakelen voor het melden van een gebrek of storing in uw woning, zij kunnen het ook doorzetten naar het KCC.
-
network_cellZijn er nog open huizen of kijkdagen?
Elke donderdag wordt een open huis georganiseerd voor de woningen die nog niet verhuurd zijn, deze vinden plaats op de 5e verdieping. Er zijn geen aparte kijkdagen voor de bewoners die reeds hun contract hebben getekend. Toch iets opmeten in de woning of nog een kijkje nemen in uw woning? U mag altijd langskomen tijdens een open dag, maar houdt u er dan wel rekening mee dat alleen de woningen op de 5e verdieping open zijn. Vragen? Neem contact op met de nieuwbouwafdeling van MVGM op 088 4324080 of op nieuwbouw.rotterdam@mvgm.nl.
-
network_cellVanaf wanneer worden de woningen opgeleverd?
Maandag 12 oktober worden de eerste woningen opgeleverd. Indien u in het bezit bent van een getekende huurovereenkomst heeft MVGM hierover contact met u opgenomen. Zo niet? Neem zelf contact op via: 088 4323080 of op nieuwbouw.rotterdam@mvgm.nl.
-
network_cellHoe reserveer ik een timeslot voor mijn verhuizing?
Via uw persoonlijke account kunt u een reservering maken in de online verhuisplanner.
Vanaf donderdag 15 oktober zijn er beschikbare timeslots die u kunt boeken. Wilt u meer informatie over de online verhuisplanner? Klik dan hier.
-
network_cellKan ik meerdere timeslots reserveren?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt maar één reservering maken voor het verhuizen per appartement. Tijdens dit timeslot kunt u gebruikmaken van de verhuismaterialen van de inhuismeesters. De inhuismeesters coördineren de verhuizingen ter plaatse en staan u graag te woord.
-
network_cellHoe kan ik mijn timeslot wijzigen of annuleren?
In de bevestigingsmail die u heeft gehad, staat een link om uw reservering te wijzigen. Lukt dit niet? Ga dan naar uw online reserveringen onder Mijn profiel of klik hier. Hier kunt u uw reservering zowel wijzigen als annuleren.
-
network_cellWat is de opleverstaat van mijn woning?
Op de verhuurwebsite van FORUM staat in detail uitgewerkt wat de opleverstaat is van verschillende vertrekken in uw woning. Kijk hier voor meer informatie over dit onderwerp.
-
network_cellHoe is de verwarming van mijn woning geregeld?
De woningen zijn voorzien van radiatoren i.c.m. stadsverwarming. Daarnaast hangt er een handdoekenradiator in de badkamer.
-
network_cellIs er een afzuigsysteem in de woning geplaatst?
Elk appartement wordt voorzien van mechanische ventilatie. In de keuken en in de badkamer zit een bedieningsschakelaar.
-
network_cellMag ik zonwering bevestigen aan de buitenkant van de gevel?
Het plaatsen van zonwering mag enkel na goedkeuring van MVGM. Zij kunnen u informeren over de juiste uitvoering en kleur.
-
network_cellWat zijn de afmetingen van de lift?
Indien u een timeslot heeft gereserveerd kunt u gebruik maken van de expeditie. Bij de expeditie dient u gebruik te maken van twee verschillende liften. De afmetingen zijn als volgt:
Lift 1 (vanaf de expeditie naar de normale liften):
- 120 cm lang
- 160 cm breed
- 200 cm hoog
Lift 2 (de lift die richting de woningen gaat. Dit is dezelfde lift als vanaf de 3e verdieping naar de woningen):
- 210 cm lang
- 140 cm breed
- 230 cm hoog
- Breedte ingang lift 90 cm breed
Bij de eerste lift kunt u ook uw spullen tillen via een trappetje naast de lift. Past dit niet, maar passen de spullen wel in de 2e lift? U kunt ook de lift pakken vanaf de hoofdingang, deze is iets groter, daarna komt u weer bij dezelfde liften op de derde verdieping uit (zie afmetingen lift twee, hierboven). Houdt u er wel rekening mee dat bij de hoofd ingang geen laad en los plekken zijn, er zal dan een stukje gelopen moeten worden met de spullen.